بوسه


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

 می بوسمتــــ...

آنقــــכر کہ طرح لبهایم روےِ انـــבامتــــ بمانــــב ...


مےِ خواهم همہ بــــבاننــــכ

 
آغوش تو قلمـــرو مــــלּ   استــــ!!! 

 


بهانه های دنیا تورو ازیادم نخواهد برد

من تورا در قلبم دارم نه در دنیا 

 

 

 

می دانم که از هم دوریم و میانمان فاصله است.

 میدانم بین من و تو دیواریست به بلندای آسمان.....

 اما برای با هم بودن نیازی در کنار هم بودن نیست تو یادم کنی و نکنی من به یادت هستم.....

همانقدر که دلهایمان پیش هم باشد کافیست!!!!

بگذار فاصله ها خود را به این جدایی ها دلخوش کنند وقتی دلهایمان با هم است خیالی نیست........

 

بیــــراهه هم ..

برای خودش راهیســـت !!

وقتی

قــــرار باشد !

مـــرا به تـــــو برساند ..!

 

وقتي تو در هر لحظه من مرور مي شوي ...

 چگونه بي خيالت شوم ، اي بهترين خيال من

 

دیگـــر نیـسـتـم که یادآوری ات کـنم

دلمــ گاهـــی میگیرد،گاهی میسوزد،گاهی تنگ میشود

 

و حتی گاهــــی  ....  

گاهی نه خیلی وقتـــــــــــــها میشکند،خیلی وقتها میشکند اما باز 

هم میتپـــد....  

دوست داشتن با داشتن دوست فرق ميكند

دوست داشتن امريست لحظه اي

داشتن دوست استمرار لحظه هاي دوست داشتن است 

 

  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:,ساعت 3:10 بعد از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |