رفـــــــــــــــــــــــــتیــــــ


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

 

دیگه باورم شده که بی وفایی ...

 

ولی نمیدونم چرا بازم دلم برات تنگ میشه آدمای عاقل به این احساس من میگن حماقت

 

و من تو دنیای خودم دلم تنگ میشه واسه دیدن نگاه نافذت واسه شنیدن صدات و لمس دونه دونه نفسهات

 

دلم تنگه واسه سر گذاشتن رو شونه هات واسه بوسیدنت و گم شدن تو آغوش امنت .....

 

افسوس که هرگز دلتنگی هام و حس نکردی بی کسی هام و درک نکردی و منو رها کردی تا توی تنهایی خودم بسوزم ....


به پای هم پیر شدیم..

  

من..

 

و

 

خیال تو!

بدرقه اش کن...

 

 

شاید با دیگری خوشتر باشد!

 

 

مگر خوشحالیش آرزویت نبود؟!!

ذهنم فلج میشود..

وقتی میخوانمت و تو نمیگویی جانم!

 

اخ که چقدر دلم میخواست وقتی که

 

بهش گفتم بیابهم بزنیم بگه اگه

 

یکباردیگه ازاین حرف هازدی

 

خودت میدونی وخودت نه اینکه بگه باشه

 



نظرات شما عزیزان:

shahram
ساعت18:33---11 آبان 1392
مرسی خانم بهم سر زدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:,ساعت 12:2 قبل از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |