خدایاااااااااااا


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

 

خدایا امشب تو آرومم کن کسی نیست که آرومم کنه 

امشب تنهاتر از همیشه هستم 

بغلم کن سرمو بذار رو پاهات 

باهام حرف بزن خیلی تنهام 

خدا جون هر کسی رو تو زندگیم دوست داشتم گرفتی

خدایا تو حرفامو بهش بگو

بگو دوسش دارم

بگو اون شده زندگیم

بگو تنهام

بگو منتظرم

 خدایا به دلش بنداز که چقد دوسش دارم 

بهش بگو بدون اون میمیرم 

خدایا از من نگیرش  

خدا جون کمکم کن  

مينويسم دوست دارم نگوتکراريست

شايد روزي برسد که نباشم تا تکرارش کنم...

 ღ ღ ღ ღ ღ ღ

من هنوز منتظر اینم که تو از (هرگز) خود برگردی اینقدر منتظرت می مونم

که با زبون خودت بگه اره تویی مرد رویاهام

 ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ

 

خدا آروم گفت:

« خوابیدی؟!؟!؟!؟!؟

عشقت داره قربون صدقه

یکی دیگه میره »

آروم خندیدمو گفتم:

خدا جون...........

این همون مخلوقیه که وقتی

آفریدیش به خودت گفتی آفرین...!!!

  
 
                                                     در خیال من بمان...
 
 اما خودت برو...
 
 آنکه در رویای من است مرا دوست دارد، نه تو ...
 
 
 
تنهایی یعنی عشقت پیشت باشه ولی با همه صحبت کنه غیر خودت... 
 
 
به کسی که تنهات گذاشت بگو 
این تو بودی که باختی نه من 
من کسی رو از دست دادم که دوستم نداشت 
اما تو کسی رو از دست دادی که عاشقت بود .
 
 
یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش دو سه ماه بیشتر زنده نیست 
یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و فاصله یعنی دو خط موازی که هیچگاه به هم نمی رسند 
یاد گرفتم در عشق هیچکس به اندازه خودت وفادار نیست و یاد گرفتم هر چه عا شق تری ، تنهاتری
 
 
پیکت رو بالا بگیر:
 
بزن به سلامتیه ارزوهایی که

هیچگاه لمس نکردی

بزن به سلامتیه عشقی که

طالعش با تو نبود و هنوزم دوستش داری

بزن به سلامتیه شبهایی که

تو در تنهایت گریه کردی

و ندونستی چرا!

بزن به سلامتیه دوستانی که

از پشت خنجر زدند

بزن به سلامتیه اون که گفت

دوستت دارم

اما

تا اخرش

نموند..
 
دلتنگم
نه برای هرکسی
برای آنکه هیچ کس نبود و
.........همه کسم شد...
 


نظرات شما عزیزان:

محمدرضا gh
ساعت15:10---29 شهريور 1392
اینقد که قشنگه حسودیم شده. ی اسپند دود کن چشم نخوره خخخ...واقعا عالیه همه چیت
پاسخ: نظر لطفته همه اینا فقط به عشق عزیزم هست که باعث میشه زیبا شه بازم ممنون


محمدرضا gh
ساعت23:23---28 شهريور 1392
سلام دوست عزیز وبت خیلی خیلی خیلی خیلی زیباست منکه خیلی خوشم اومد خیلی هم دوست دارم با هم تبادل کنیم منم ی وبلاگ دارم ولی به وب شما نمیرسه خدایی خیلی قشنگه وبت خسته نباشی و موفق باشی
پاسخ: ممنون از نطرت چشم حتما سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:,ساعت 10:24 بعد از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |